Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Dzisiajszy dzień byl dla mnie bardzo ważny. Zrealizowalam swój wielki "plan", a raczej  nie ja, tylko AGA. Jestem jej za to bardzo wdzięczna i jeszcze raz choć ona pewnie tego nie będzie czytala mówie jej DZIĘKUJĘ. W szkole bylo bardzo nudno, ale za to po szkole poszlam z Agą odwiedzić naszą "chorą" koleżankę Monisie. Jutro tez się do niej wybieramy, bo ona jest leniem i przedlużyla sobie ferie. A teraz może napiszę coś o reszcie moich znajomych:

Aga- strasznie lubi obrabiać komuś dupe i często robi to ze mną (hahaha). Pomogla mi w bardzo ważnej sprawie i to dzięki niej zostal zrealizowany moj "plan"

Paulina(Lysa)- ostatnio rzadko się widujemy, ale i tak ją lubię:D Znamy się już bardzo, bardzo, bardzo dlugo. Klócilyśmy się czasami, ale tylko o bzdety. Jej nie da się nie lubić :-)

paulinka15 : :

linkologia.pl spis.pl

A więc jeżeli ktoś nie wie jak się nazywam to najpierw się przedstawię: nazywam sie Paulina  (hehehe). Z reguly moje życie jest nudne. Ale na szczęście otaczają mnie ludzie, którzy je urozmaicają. Jedną z tych osób jest Monisia dzięki, której udalo mi się zaożyć tego bloga. Namęczyla się biedna, ale jak widać jej starania zaowocowaly. Mam nadzieje, że napiszę od czasu do czasu jakąś notke (hehe) bo tak naprawdę to straszny ze mnie leń. Jeżeli tytul mojej notki brzmi "coś o mnie i moich znajoych" wiec napisze teraz cos o moich znajomych:

Monisia-od dawna uważam ją za przyjaciólke. Można z nią o wszystkim pogadć. Ostatnio pracujemy nad pewnym "planem", ale nie będę pisala jakim, bo ona na pewno wie o co chodzi :P

Kamilka-z nią też można pogadać. Lubi się pośmiać i robi to gośo (hehe).

Gabi-prawie nigdy niczym się nie przejmuje i tego jej zazdroszcze. Jest szczera do bólu i to w niej lubi

Resztę znajomych opisze kiedy indziej.Paps ;-]

paulinka15 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28123456

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

bula | anka111 | oolluussiiaa | wycha | fuy | Mailing